Dagen började med skön vattenmassage. Det var välbehövligt och som vanligt väldigt avkopplande.

Dagens stora överraskning kom vid lunchtid. Jag hade tidigare under dagen bestämt att gå och fika med M när hon slutade. Hon ringde mig kl 11:51 och sade; Ska du följa med till mammas jobb och hämta bilen?! Min reaktion blev; Va, vad?! Nä?! Har du tagit körkort din lilla råtta?! 🙂
Gissa om jag blev stolt och lycklig över att få åka med på premiärturen? 🙂

Vi käkade lunch och uträttade lite ärenden innan det var dags att hämta mamma på jobbet. Hon fick sitta i baksätet och jag tror att hon kände sig lika lugn som jag när M körde.

M och jag åkte ut på ”Tjejkväll” på ICA Maxi. Vi handlade några skönhetsprodukter och fick med oss varsin goodie bag med massor av bra saker i! Tandkräm, parfym, ansiktskräm, necessär och annat smått och gott.

Så, jag visste det redan igår ju, det här blev en bättre dag!

Lägger mig med en mycket bättre känsla än igår.

Godnatt

