Idag känner jag mig skitsnygg! Nyfärgat hår och nygjorda naglar. Ibland är det skönt att skämma bort sig själv med lite ytlig uppfräschning!

De nya naglarna är väldigt fina men ack så ovant det är med långa naglar. 🙂 Att knäppa knappen i jeansen är inte helt problemfritt. Inte heller att skriva den här texten på iPhonen. Hittills har jag suddat och skrivit om 12 gånger… 🙂 Det är väl en vanesak antar jag.

Såg på vädret att det hotas med busväder och en och annan snöflinga imorgon. Bring it on, säger jag bara! I mitt psyke är det vår nu, oavsett väder.

The Furbrothers har lämnat mig för den här gången. Det är konstigt att de aldrig vänjer sig vid att åka bil. Det är tvåstämmig sång från det att jag fångar in dem och sätter dem i burarna till dess att husse släpper ut dem igen. Idag var det extra jobbigt då Hugo gled ur mitt grepp och smet in under sängen. För att få fram honom fick jag ta tag i svansen. 😦

Avslutar en bra dag med en kopp te, onepiece på och dokumentär på tv4.

Godnatt

(42 utsuddningar blev det!)

