Vaknade av ett envist SMSande… Det var M som skadat knät och skickade bild på eländet till mig och L. Usch!! Lilla gumman… Påminde mig om min egen närkontakt med en trottoarkant för sisådär 18 år sen. Oj, shit, är det så länge sen? Är jag sååå gammal?! 😳

Dagen fortsatte med en trevlig tur till Maxi med B.B. Även L mötte upp för en snabb lunch. Meningen var att jag skulle handla bh på nya underklädesbutiken men det gick jättedåligt. Hoppas de får in lite mer i min storlek så småningom.

Tänkte mig sen en liten eftermiddagsvila men det blev inget med det. Blev en sväng ner på stan och så småningom bärhjälp åt pappa som köpt nya möbler. Det var aptungt att bära och för högt att få in i hissen… Som tur var kunde vi plocka isär lite så det löste sig iallafall. 😊

Hade inte ork att se Vita Hästen vinna mot Björklöven i Himmelstalundshallen men jag uppskattade webbradiosändningen som faktiskt förmedlade en stor del av både spänning och stämning när 4300 personer sjöng. Häftigt! Ännu häftigare är att det går bra i Kvalserien. Det är lite för tidigt att prata Allsvenskan men jag ser fram emot att följa de fans som ska promenera till Linköping om det blir verklighet… ☺️

Nu dags för en stunds läsning innan Mr Sandman kommer.

Note so self; imorgon MÅSTE köket göras rent…

Godnatt

