Jag är inne i en läsperiod. De perioderna kommer med ojämna mellanrum och brukar resultera i att jag slukar ett tiotal böcker på kort tid. Har snart läst alla böcker jag har i bokhyllan. Kanske borde passa på att handla mig lite nytt nu i slutspurten på rean?!

Böcker jag vill läsa:

Kristian Gidlund – I kroppen min
Hannes Råstam – Fallet Thomas Quick; att skapa en seriemördare
Jonas Gardell – Torka aldrig tårar utan handskar del 1-3
Ingvar Carlsson – Lärdomar; personliga och politiska
Lena Sundström – Spår

Jag är den traditionella typen som gillar att hålla i en bok och bläddra. Har provat ljudböcker men då somnar jag bara. Det som fungerar bra på resande fot är faktiskt att läsa på iPaden. Det är också smidigt och platsbesparande att packa ner lilla Doris istället för en massa tunga böcker.

Nu hör jag det tydligt, Hanne Vibeke Holst ropar på mig från sovrummet… Bäst att lyda… 🙂

Godnatt

