Vaknade och kände att det var nåt som inte stämde. Kunde inte sätta fingret på vad det var innan jag satte mig upp. Det kändes som att någon slagit till mig på vänster sida av huvudet och jag kastades tillbaka ner i sängen. Blundande väntade jag ut yrselattacken. Fokus på att andas och inte bli uppjagad.

Tack och lov har jag Mr. O här och han fick sitta bredvid mig när jag gjorde nästa försök att sätta mig upp. Yrseln var precis lika kraftig som vid mitt första uppsittningsförsök men med hans hjälp lyckades jag sitta kvar och vänta ut det värsta.

Efter en vinglig tur till toaletten är det nu onepiece på och reclinerfåtöljen är min bästa vän.

Ja, jag är säker på att det är lägesyrsel. Nej, jag tror inte att det är nåt farligt.
Ja, jag försöker att röra på huvudet och kroppen för att förkorta sjukdomsförloppet.

Just det, Mello ikväll. Andra chansen. Känns avslaget. Trots veckans braskande rubriker om röstfusk så bryr jag mig inte.

Det här var förresten mitt första inlägg i 100-dagarsutmaningen.
http://bisonblog.se/2014/02/blogg100-tredje-gangen-gillt/

